lördag 2 oktober 2010

Längtar hem:(

hejsan:) Sitter just nu på Annas rum och lånar hennes dator:P Anna och Maria har åkt till Kungsbacka för tävling över helgen och jag ska hålla alla tummar för att det går bra!!=) Ska ringa ikväll och höra hur det gått för henne:) Ska snart ta cykeln ner mot ishallen och kolla på J20 när dem spelar match, har inget annat för mig ändå:) Börjar längta hem lite till min mamma framförallt:( Men eftersom att jag tränar en del så blir det inte så ofta jag får se henne. Brukar åka hem på onsdagskvällarna för att sedan vara på min praktik torsdagar och fredagar. Sedan bär det av mot Värnamo igen för träning senare på kvällen och eftersom att det kostar för mkt att åka fram och tillbaka så blir det inte så ofta jag kan ta mig hem över helgen:( Förlåt mamma!!!Ska bättra mig..lovar!!! Jag ska försöka lösa det på ngt sätt, vet inte riktigt hur bara:( så mkt som man vill hinna med bara. Vill kunna träna, träffa mina bästa kompisar, träffa mamma och övrig familj, min underbara tvillingsyster Amanda som jag nästan aldrig ser nuför tiden:/ mina syskonbarn och kusiner, min mormor och morfar:( Saknar er alla jättemkt!!! Men jag älskar er mer än någonting annat på denna jord och jag ska visa det bättre:):) Om du läser detta mamma så vill jag bara säga till dig att du är min idol och den finaste person jag känner! love youu<3

2 kommentarer:

  1. kom igen nu lilla pluttan!!

    jag vet allt att du gillar mej,och det är jag glad för!!jag gillar ju dej med!!
    men idolbilden kan jag inte leva upp till,den får du nog hitta i någon annan...
    du är ju faktiskt vuxen nu och då ska man pröva sina vingar..så känn inte att du behöver komma hem oftare än du själv önskar och hinnr.du har ju massor i värnamo,konståkningen,kompisar,skola och inte minst din kille.
    när du har tid är du alltid väkommen hem!

    kramar från mamsen

    SvaraRadera