tisdag 26 oktober 2010

1 Dag kvar...

Hej hopp :)
Stannade hemma ifrån markträningen idag, har ont i rygg och nacke och känner mig allmänt trött. Så jag satte mig vid datorn för att plugga lite på en restuppgift jag har i samhällskunskapen, den ska helst vara klar innan höstlovet och jag åker ju faktiskt nu på torsdag till Thailand så då måste den bli färdig ikväll så jag kan lämna in den imon :) Imon vid halv tio har vi studentmössutprovning, tur det inte var en dag senare, då hade det genast blivit lite komplicerat för min del. Senare under dagen ska jag till en sjukgymnast och se om han kan hjälpa mig med min rygg..hoppas det! Idag när jag kom hem från skolan var jag såå trött så jag gick faktiskt och la mig en stund och sov en timme var välbehövligt kände jag och nu sitter jag här och försöker mig på en uppgift som är lite klurig. Får nog be Anna om lite hjälp senare ikväll :P Som sagt, jag ska iväg 16 dagar till Thailand och det känns som en evighet jag ska vara ifrån alla :O men det ska nog går bra..ska bli så skönt att få värma sig och bara få vara med min mamma och storebror som jag ser upp till:) Massa sol, bad, shopping, glass och annat skoj!! =) Resan tar ungefär 14 h så det blir spännande och se om man får någon sömn på planet dit :) men nu pirrar det bra mkt i magen :) weiiiiiiiii =D tänk för 9 mån när man precis bokat resan, va lång tid det var kvar tyckte man då men nu är det äntligen dags:) ja det ska bli helt underbart, men jag skulle vilja ha med min tvillingsyster Amanda med:( men det går tyvärr inte..lite för långt för henne att resa och mkt assistans krävs:) men hon får det bra här hemma i Sverige med :) ha en bra fortsatt dag :) kram tilda<3

2 kommentarer:

  1. Hej hej! Läste på Mimmis blogg att du vann tävlingen i nya fina klänningen, Stort GRATTIS! Du är så duktig! Ha nu en riktigt skön semester i Thailand! Hoppas att ni får se och uppleva mycket skoj! Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Hei. Kom tilfeldigvis bort i din flotte side. Jeg har også gått på kunstløp i mange år.
    Besøk gjerne siden som er. isprinsessa.com


    Hilsen

    Ine

    SvaraRadera