onsdag 10 november 2010

10:e november och bara 2 dagar kvar i Thailand...

Hej hopp pa er! Kan redan saga nu att den har resan har varit helt underbar trots att den inte ar slut annu. Nu ar det bara tva dagar kvar har i paradiset, sedan aker vi hem till kalla och ruskiga sverige :s men det ska bli jatteskont oxa! manga som jag saknar som det ska bli kul att fa traffa igen =) later precis som att jag varit borta i en manad, men riktigt sa illa ar det inte :P men kanns som att man varit borta langre an vad man har =) Idag har vi varit pa MBK-Center, ett stort shoppingcenter dar dem har flera vaningar med hur mkt saker som helst..shoppat lite for mkt tror jag sa far se om jag far med mig allt hem hehe ;) men det loser sig alltid..positivt var det ja!! :P Imon blir det en lugn dag med sol och bad vid poolen =) Nu sitter vi o vantar pa maten som vi bestallt via telefon, far se om den dyker upp snart, borjar kurra lite i maggen :P Langtar ngt enormt till traningen pa mandag..kryper i benen! ska ta tag i skolan oxa, far se om jag ligger efter i ngt:O nehepp nu ska jag vara lite social igen hihi hej svejs pa er! =) love tilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar