torsdag 11 november 2010

Home sweet home...

Godmorgon!Har i Thailand ar klockan 10.00 och vi ar i full gang med all packning =)Blir en utmaning att fa med allt hem ;) Nu har vi varit har i ungefar 2 veckor och jag langtar tills jag far krama om mina sotnosar Liam och Noah!!!!! -D aah som jag saknat dessa sma parlor!!! och min storassyster johanna har jag saknat, amanda o pappa och mormor och morfar..ruff tankte jag saga med men han tittar ner pa oss fran himmlen tillsammans med tva andra fina anglar som jag saknar!Idag sista dagen ska jag och jocke till ett jattestort akvarium och kolla pa fiskar haha far se vad det blir for upplevelse:P kommer sakna detta fina stalle for den har resan har varit helt underbar..hade onskat lite mer sol, men jag ar nojd anda :) Har hort att det ska vara snokaos hemma :S men men sverige ar anda mitt hem sa ska bli skont att komma tillbaka till verkligheten hihi :P massa bilder kommer dyka upp har pa bloggen och facebook aven pa min mammas blogg :) nar vet jag inte, men sa snart som mojligt :) ha det gott alla! love tilda <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar