fredag 24 juli 2009

Just nu sitter jag lite barnvakt åt lille Noah som precis gråtit sig till sömns efter en flaska med välling. Johanna o Samuel tog med sig Liam in till stan för att shoppa kostym till Samuel och att ha med sig båda de små busfröna är nästan omöjligt..det går men då behövs det typ 10 st för att kunna hålla reda på dem ha ha:D nä då skojar bara men visst får man springa efter dem så man är alldeles slut efter en runda inne city.

Så då tog jag Noah och gick hem till deras för att sedan söva honom för sova i vagnen det ville inte Noah alls göra, det fanns ju så mycket annat att kolla på:D Nu börjar de små vattenkopparna torka ut och det killas så på honom men annars har han varit sig lik inte alls hängig eller särskillt gnällig och det är skönt!! De små kopparna kom väl planerat, precis när vi kommit hem från Öland förra veckan så upptäcktes en i pannan och någon på armen och benet och Liams gick över lagom till Öland.

På Söndag firar vi Morfar som fyllt 75 år så då blir det lite kalasfirande så då får vi se om Noah kan komma eller om det bara blir Liam och Johanna vet inte hur dem planerat men det kommer ju andra små bebisar så får se...vill ju inte alls smitta ner dem ju:D Jag åker också till kalmar på läger på Söndag eftermiddag så jag hinner gratta Morfar ändån. Så då blir det ännu en intensiv vecka med hårdträning kan jag gissa hi hi... men det blir skoj har inte varit på detta läger sedan jag börgade åka konståkning så det är ett tagsedan. Fast jag har ju varit där på tävlingar och andra arengamang så jag vet hur det ser ut. kramar

2 kommentarer:

  1. Hej
    Hoppas du får det roligt på lägret.

    kram

    SvaraRadera
  2. HEEJ Julia!:D vad roligt att du skrivit till mig!! åå tack så mkt.. jag har haft det jätteroligthi hi hi:P är allt bra med dig

    SvaraRadera