onsdag 22 juli 2009

Så här roligt hade vi på ett konståkningsläger i Tyringe i skåne!;D

Jag ska berätta vad det var som hände. På Onsdagen planerade vi i vårt rum att göra något riktigt busigt och lite rävigt i mot killarna som sov på nedervåningen. Vi bestämde oss för att göra det på Torsdagsmorgonen vid kl. 05.00 varför så tidigt..lägermammaorna går alltid upp vid 06.00 för att väcka de allra första åkarna så då var vi tvungna att slå till tidigare än så. Ja, jag fattar inte alls hur vi orkade, men man fick någon slags buskick.

Vi hade köpt raklödder och tandkräm, detta sprutade vi i händerna på några av tjejerna och det var inte lite. Sedan smög vi ner öppnade dörren och att hålla sig för skratt var ju inte alls lätt men det fick gå hi hi:D Dem gick in i mörkret ställde sig vid varsin kille och kletade det i ansiktet på dem...vi försökte undervika ögonen:)

Sedan sprang vi upp fnittrande till vårt rum och väntade... men ingen kom så då gick vi och la oss tills det var dags att stiga upp igen. Då var man sådär lite lagom pigg kan jag säga men kära nån vad kul vi hade. På morgonen så pratade alla på lägret om denna "fula " grej fast dem flesta tyckte det var lite kul faktiskt. Killarna verkade oberörda men vi väntade på hämnd!

Men det kom aldrig någon med tändkräm eller raklödder till oss. På kvällen satt vi och vaktade lite smått, det var ju sista natten på lägret så då kände vi att vi kunde vara uppe lite senare. Jo då klockan blev ett och den blev två...men sedan orkade inte jag mer.

Vid halv tre tiden så väcktes jag av ett skrik in kommer killarna med honung och oboy mumsigt;D jag slapp undan...så lycklig ha ha men där fick vi så vi teg ha ha alla visste ju att det var vi i vårt rum som låg bakom allt i hopa dessutom verkade som att killarna inte skulle ge igen och då blev vi nästan lite besvikna.

Så, så gick det till en kväll på konståkningsläger i Tyringe. Jag kan ju inte säga annat än att det var roligt! Jag stod för filmningen! kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar