lördag 10 oktober 2009

1920-talet

Hallojsan;P
Idag är det lördag och har varit en lungn och mysig dag. Började morgonen med att åka skridskor på almenhetens med Liam:)Han blev fort trött i benen och som sagt han ska ju bli min skridkostjärna i framtiden;P så vi beslöt oss för att åka hem och äta lite godis istället;P Eftersom att det börjar dra ihop sig för vår resa till Turkiet så har jag hjälpt Johanna med att packa lite och sedan blev jag, mamma, pappa, amanda och mormor o morfar bjudna på taccos vilket inte kunde blivit en bättre avslutning på denna kväll. Har också kollat på IDOL reprisen och ska själv få åka iväg med tre goa vänner och kolla på detta äventyr:D hi hi längtar redan till den 4 dec. Nu tänkte jag berätta om förra fredagseftermiddagen för då inspirerades vi av 20-talet där vi på estetisk verksamhet tog lite bilder där vi såg ..vet inte vad jag ska säga ha ha jag känner knappt igen mig själv ha ha:/ mina vänner lär hata mig i några veckor framöver men jag måste visa några bilder:)Varför vi gjorde detta är för att vi håller på med ett projektarbete där vi jobbar med 20-talet och det var två mediaelever från år tre som fotade oss:)





Jag är såå glad över att man inte behöver se ut så här varje dag..men OJ vad kul det var ha ah!!:D Hoppas att ni får en fortsat gärlig helg:) Kram Matilda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar