torsdag 15 oktober 2009

Första dagen..och regn!:/

hej hej alla:) Igår kom jag och min familj fram till Turkiet:) allt har gått bra hit även om det blev en tidig morgon och kväll..vi var så trötta i går när vi kom fram:) Idag vaknade vi av regnoväder..typiskt!:( men nu äntligen har det blivit uppehåll och soligt ute;P lagom varmt är det också men hoppas ändå på lite bättre väder:D Igår var vi nere vid havet och kikade läget..helt underbart fint!!!:) hoppas att allt är bra hemma i Sverige:) kram matilda<3
Jag lovar att jag kommer lägga in fullt med bilder så fort jag får tillfälle:)

2 kommentarer:

  1. Skönt att höra att allt är bra! Jag ska hålla tummarna för mer sol. Fortsätt och njut! Kram till er alla. Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Hej Karin:) ja allt är toppen hät och vi har fått mycket sol..igår var den varmaste dagen över 30 grader så det var svettigt men såå skönt! idag är det varmt men lite molnigt:) Men här skulle man vilja vara längre hi hi men det ska bli skönt att få komma hem med men inte föräns på ons. hoppas allt är bra med er i Halmstad..måste träffas snart igen massor med goa kramar matilda;P<3

    SvaraRadera