måndag 12 oktober 2009

Go kväll alla<3
Idag är det Måndag och vår första dag på denna temavecka om sex och samlevnad ha ha:) Ganska slapp dag med film och bara lyssnat på folk som kommit och pratat om olika saker som bla. könssjukdomar..ganska intressant och viktigt såklart:) Idag åkte jag också hem till Landsbro, ska ev. vaccinera mig imon om inte så blir det vila inför natten och flygfärden till Turkiet som jag tjatat om hi hi;P Denna resa är eferlängtad kan jag säga sedan flera månader tillbaka:) Men för övrigt har dagen varit som den ska..helt okej. Min träning gick ovanligt bra men nu är jag såå trött och nästan lite huvudvärk:( men det ska nog gå över:)
Jag lovade att lägga in lite bilder på de kläder som jag fick av min mamma i lördags när hon tog en sväng in till stan;P

Denim skjorta från Gina Tricot-NY, Lacktights Gina Tricot, Lackbälte från H&M och silverringar i öronen från Gina Tricot.

href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEigv5XaBmlvmEpx_MKrnekLTbU19KzMeYsH2iJqkcOQZ7mYcVK7_Ohe56hvjRW6xwJevm-XMnD_UoG3EagxC0lnywZ0DhZFLkPZv-3ETTRdUMPMtBbkQdQs6VMcRCdEI4fLjna9mGhhOlw/s1600-h/september-oktober+572.jpg">

Cerise cardigan från Gina Tricot-NY och Jeanstights från Gina Tricot-NY , Lackbälte från H&M, axelväska från Monki och silverringar i öronen från Gina Tricot:)
Go natt kram matilda<3

2 kommentarer:

  1. Så snygga kläder och vad fin du är i håret( som alltid iof : )! Ha en riktigt skön semester i Turkiet!! Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Tack snalla karin!:) du är också alltid fin!:) ja då vi ska försöka njuta och jag hoppas att ni får det mysigt här hemma ni med kramis matilda;P<3

    SvaraRadera