onsdag 7 oktober 2009

Hejsan hoppsan! Nu har jag varit mycket dålig på att uppdatera min blogg..har helt enkelt inte orkat och dessutom har jag inga bilder att lägga in för jag glömmer jämt cameran hemma i Landsbro:( Men nu ska jag skärpa mig lite!!:) Jag fattar inte varför det inte fungerara att lägga kommentaraer:( jätteknasigt!!! ja ja får se om jag kan lösa det men det är inte säkert utabn jag får helt enkelt ha en blogg utan kommentarer också får jag helt enkelt hoppas att ni läsare gillar den:D Men nu tänkte jag lägga in lite bilder på Turkiet dit jag o min familj ska åka till snart:) tiden har gått så fort o jag har räknat ner månader, veckor och dagar..snart handlar det bara om några timmar hi hi;P Så alltid när jag känt mig nere eller deppig över något arbete i skolan eller kanske att en träning verkligen inte gått som man tänkt sig, då har jag tröstat mig med att vi snart ska åka iväg en vecka o bara ha det gött!! Känns underbart att få packa ner lite sommarkläder o bikinis:D Det roliga är att vi är ett gäng som ska åka så det blir skojjigt! Det tråkiga är att mina två små kusiner inte kunde hänga med som planerat så jag är ganska ledsen o besviken över det:) men får kanske skicka ett kort till demi stället. Emma o hannes kommer iaf hem på höstlovet och fick nyligen veta att vi har lov samma vecka ...jippie!!!




Ska verkligen bli helt underbart att få resa iväg lite bort ifrån det tråkiga höstvädret:) go natt på er alla o dröm söta drömar kram er Tilda<3

4 kommentarer:

  1. Hej hej! Det ser ju helt underbart ut! Hoppas att ni får en riktigt skön semester!!! Vad kul också att ni får besök av Emma och Hannes.
    Jag kan skriva kommentarer ju...men jag måste logga in på mitt Googlekonto innan jag skriver.
    Hmmm Ha det så bra!! Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Hej sötan<3 Åh vad underbart det ser ut. <3 När åker ni? och vart? massa stora kramar till dig sötan min <3

    SvaraRadera
  3. heej karin;P aa det ska bli så himla skönt nu och åka iväg:) ja, emma o hannes har lov samtidigt som mig så det blir också väldigt roligt!!!:) aa det är så konstigt att det inte funkar bara för att man inte har någon blogg:(

    SvaraRadera
  4. Hej söta vän;P<3 aa har hört att det är helt underbart i verkligheten också..så det blir både spännande och avkopplande:) vad kul att du kan kommentera på min blogg;P puss på dig..saknar min fina vän lowisa<3<3<3

    SvaraRadera