lördag 31 oktober 2009

En Shoppingdag På A-6 Center!

Hejsan hoppsan!;P
Nu får jag verkligen skärpa mig!;/ Nu var det så längesedan som jag uppdaterade min blogg, men nu ska det bli ändring på det..så det så!!:D Har äntligen skaffat en usp-kabel till kameran som tydligen blev kvar nere i Turkiet så har inte kunnat visa några bilder:( Så nu kommer det komma in lite bilder från Turkiet bl.a. snart. Tänkte först berätta om dagens utflykt som blev till Jönköping A-6 center för en liten shoppingtur. Mamma och Johanna följde också med för att uträtta lite ärenden. Eftersom att det är Halloween så var det bara öppet från 11.00 till 17.00, men det är inte så bar hi hi:) Vi hade det jättemysigt och vi hittade lite som fick följa med hem till Landsbro. Vi åt väldig god mat nämligen fläskfile med kantarellsås, mycket mumsigt måste jag säga;P Här kommer lite bilder på vad som jag fick med mig hem:)

Dessa knähöga stövlar fyndade jag på Skopunkten:)

Halsduken finns på H&M:)

Köpte även dessa små karamellörhängen på Bik Bok.

Detta pärlhalsband finns på H&M:)

Finns på H&M att köpa.
Fram:
Finns på H&M att köpa:)
Bak:

Kram er Tilda<3 fresten! ha en fortsatt bra halloween!;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar