söndag 1 november 2009

Hallo Ballo!:) Hoppas att ni haft en riktigt rolig och spännande hallowee.! Själv så åkte jag, mamma och johanna iväg till Jönköping och på kvällen satt jag hemma i soffan och bara myste framför tv:n jätteskönt att bara få va!:) Det hade varit jättekul att få gå på maskerad och klä ut sig.. verkligen men det blir ju fler Halloweens framöver:) Idag gick jag upp för att gå iväg till skridkoskolan och åka med Liam, var jobbigt för ryggen eftersom att jag fick hålla i honom, men han är ju faktiskt bara 3 1/2 år gammal eller ung hi hi så man begär inte att han ska klara av att åka själv och även om han tycker det är roligt nså tycker han att det är såå jobbigt i benen:) Sedan har jag bara suttit vid datorn och matat in en massa bilder från turkiet..tar extra lång tid när datorn är seg!!:( Ska vara ärlig och säga att jag har varit väldigt lat denna vecka, inte pluggat något..jag borde skämmas!!! så nu när skolan börjar imon så får jag lägga på ett kål och skärpa mig!:)
Här kommer några bilder från Turkiet närr jag, Amanda och mamma fotades på stranden i Turkiet!:)
Längtar tillbaka!:( Borta bra, men hemma BÄST!..det stämmer!;P
kram matilda<3







Kram på er!<3

1 kommentar:

  1. Dessa bilder är ju helt fantastiska...är det du som är så himla proffsig?

    kram Anga

    SvaraRadera