torsdag 19 november 2009

Liam och Noah:)

God kväll!;)
Är super, dupertrött, men har ändå ingen lust att gå och lägga mig:( Men snart måste jag verkligen! Liam, NOah och Johanna sover hos oss inatt, hon kände sig lite hängig efter vaccinsprutan och det är ju helt normalt:) men såå jobbigt och det är många som blivit sjuka:S men tänk då hur sjuka många hade blivit om dem inte tagit sprutan. Ikväll har jag bara myst med Liam och Noah, jag och mamma bakade kärleksmums som blev mycket lyckade:) smaskigt!! Sedan har jag kollat på Mammas Pojkar , en sådan roligt dokusåpa som man kan skratta åt. Sedan fortsatte jag kvällen framför tv:n och kollade på GLEE. Liknar faktiskt High School Musical lite;) Lite småmysig och rolig serie. Tog mig också tid till att scrappa ett kort, är dock inte färdig ännu, får se om det dyker up någon bild på det framöver:)
Go natt på er alla kram matilda<3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar