torsdag 12 november 2009

This Is It!


Go kväll;)
Har varit en mycket lung kväll. Tog mig en räksmörgås och chokladmjölk med grädde ute på stan, en riktig delikatess måste jag säga!:) mums. Sedan vid sjutiden gick jag till bion här i Värnamo för att gå och kolla på Michael Jackson This Is It. Den var så grymt bra och han är helt underbar och jag vet ingen bättre sångare än honom!!! Det var så häftigt och jag var helt facinerad över allt han gjorde, bara när han dansade gjorde mig helt stum..helt fantastisk film med mycket kännslor och glädje. Jag rekomenderar er verkligen till att se denna film om ni inte redan sett den. Jag gick dock själv,men det gjorde inget för det var så skönt att bara sitta där och lyssna på honom när han sjöng. Han är verkligen kungen av pop! och kommer alltid att vara det. RIP MICHAEL JACKSON<3
kram matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar