torsdag 19 november 2009

Skola imon?

Hej hopp alla;P
Idag måsr jag faktiskt bättre:D tror jag;) fortfarande tung i huvudet men men, måste komma igång lite och inte missa allt för mkt..har ju ett nationella att få gjort framöver med:S Idag följde jag med mamma en sväng in till tan för att hämta Nina hennes väninna som opererat sitt knä så kan inte köra bill ännu:O Så då fick det bli en tur inne på Gina Tricot och Kappahl. Hittade en jättesöt sammetsklänning på Gina Tricot, men det får bli en julklapp kanske:) Däremot fick en paljettmössa hänga med mig hem:) dem passar perfekt till mina paljettsjorts som jag köpte på H&M för ett tagsedan:) Förövrigt har det varit en ganska lungn dag och vädret är sååå tråkigt. Imon funderar jag då på att åka till skolan som sagt, och senare på kvällen blir det sista träningen innan tävlingen som är i Kalmar på Lördag. Det vill jag bara inte missa:O
ha en fortsatt bra dag allihopa:)
kram er Tilda<3


Ruff var supersmutsig efter at ha varit ute i all regn och jord:S blää

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar