onsdag 18 november 2009

Choklad slinker alltid ner i magen när man är sjuk!;P

Mamma kom nyss hem med en stor chokladkaka till mig:) gott!:) då kanke jag blir friskare fortare!:) Finns nästan inget godare än choklad;) Härligt, härligt men farligt, farligt!;D hi hi mumsigt! förövrigt är Vädret jättetråkigt:O alldeles grått och regnigt ute:( men, men så är det vissa dagar, då får man hitta på något roligt istället, som att scrappa eller baka eller sätta på en mysig film kanske, får se hur jag gör!:) Tänkte visa ett bildregn på oss barn i familjen när vi var små, får se om ni känner igen mig;P ha en fortsatt bra dag
kram er Tilda<3












2 kommentarer:

  1. Usch, tråkigt att du inte mår bra......men fortsätt med choklad, helt rätt sätt att bli frisk på!!! Min favoritchoklad också!!! Krya på dig! Kram Karin <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. jo men jag tror att jag håller på att bättra på mig!;) tack vare chokladen kanske?;) aa visst är det gott!:) tack Karin o hälsa familjen kram matilda<3<3<3

    SvaraRadera