måndag 9 november 2009

Ingen modell!

hej hopp! Idag är det Måndag igen och dags för skolan:) Hade gärna varit hemma några dagar till! Är lite trött på Värnamo och att ta så mycket eget ansvar, även om det är väldigt nyttigt! Men ibland blir det lite mycket och man orkar inte göra allt på egen hand. Jag vet ju såklart att jag kan ringa hem när jag vill och det känns skönt. Saknar att kunna gå hem efter skolan och bara åka ner till syster och hennes lilla familj. Värnamo är inte så tokigt det heller, det är många som skulle vilja flytta hem i från och ha sin egna lägenhet att inreda och så, men det är mycket som ska falla på plats för att man ska trivas. Skolan är det roligaste jag vet eftersom att jag går en väldigt rolig linje så det kan jag inte klaga på, har dessutom många goa vänner. Helgerna går ju så fort så man hinner knapt tänka hi hi. Idag skulle vi haft modell med oss, men jag har inte hiottat någon frivillig så jag fick sätta mig ner och plugga lite i stället. Eftersom att provet är imon så måste jag verkligen lägga på lite krut i baken;P Ikväll är det träning:) alltid roligt!! och nu de sista träningarna har det gått ovanligt bra så det känns lite roligt. Ikväll får vi en nattgäst, sofia ska sova hos oss inatt, det blir mysigt, men även då får vi ängna tiden till provet:( blääää
Eftersom jag inte tagit så mycket bilder så lägger jag in en bild på Ruff och mig istället:)
Kram matilda

1 kommentar:

  1. Synd att vi inte bor närmre. Jag hade gärna ställt upp om jag hade passat som modell. ... Är trött på mitt tradiga hår...
    Fina kort på dig och gullige Ruff <3 <3 <3 Ha det så bra!!! Kram Karin

    SvaraRadera