tisdag 3 november 2009

Trevlig kväll på skolan!:)









Heej;P
Nu är jag hemkommen från en mkt trevlig kväll med god mat och roligt folk:)Vi fick först en välkomstdrink(cider) och en liten förrätt som var något litet bröd med skagenröra innuti:) Sedan fick alla dessa killar en varsin lapp där det stod ett namn som de då skulle leta upp och det skulle bli deras "bordsdam" Jag fick en mycket trevlig kille som var pratglad:) alltid lättare att prata då! Fick till och med en liten puss på handen..eller det fick alla när vår lärare ropade upp oss par för att sedan få gå in och sätta oss vid långborden:) Till varmrätt fick vi kycklingfilé med klyftpotatis och någon jättegod sås till och sallad såklart:) Till efterrätt blev vi bjudna på Chokladkolatårta med hallon och vaniljglass..mumsigt men väldigt sött och mustigt;P Vi pratade om allt möjligt:)..mycket om fotboll men också om massa annat;P Efteråt så ställdes alla bord och stolar åt sidan för sedan var det bara att inta en plats på dansgolvet;P ha ha nää jag var nog en av de blyga, men sedan var jag lite mer på hugget och dansade loss lite lagom;P Det var faktiskt ganska roligt och när jag sedan skulle hem så fick jag min partners blomma och en kram..så det var lite gulligt;P Ångrar inte alls att jag ställde upp på denna festlighet hi hi imon har jag som tur är sovmorgon till 12.20 så det är gött!;P sov gott alla puss er tilda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar