tisdag 17 november 2009

Mammas Rosa Scraphörna!

Hejsan och gokväll!:) Allt bra med er??:) Jag mår sådär:S vet inte vad det är, men har lite huvudvärk och känner mig allmänt hängig och vill bara sova:( Men snart piggnar jag nog på mig! Kom på att jag har Svenska Nationella imon:O vill inte missa det, så ett tag tänkte jag åka till skolan imon och sitta i fem timmar och skriva, men så tänkte jag till att det är ju bättre om jag är pigg och kan göra bra ifrån mig känner jag iaf. Så jag hoppas att jag kan sitta nästa onsdag förmiddag och skriva:) får se hur dem gör med de som är sjuka eller fått annat förhinder. Lite surt iaf:( Nu tänkte jag visa hur rosa och fin scraphörna min mamma har, alltså där hon förvarar allt pyssel och knåp till att göra alla sina kort som hon har som hobby att göra och som även jag tycker är superkul!:D Som många vet så älskar jag färgen ROSA! det är en jättefin färg tycker jag och min mamma också:)och på något knasigt sätt så ser vår lilla pysselhörna ganska...ROSA ut hi hi mycket konstigt! ja, ja så här ser det ut iaf;)

Kram er tilda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar