onsdag 11 november 2009


Hej Svejs!;) Idag sjutsade mammi mig till Värnamo. Sov hemma över natten för att jag hade sovmorgon idag och slutade tidigt igår. Får lite hemlängtan ibland, så då är det skönt att man bor så pass nära sitt hem så att man bara kan åka hem över natten:) Idag har jag haft engelska och det var ganska segt, gör ju inte saken bättre utav att det är så grått och tråkigt ute, då blir man lätt trött och seg själv ha ha:) Efter skolan blev jag upphämtad för att åka och träna i Rydaholm. Även då var jag trött och tung i huvudet, kan ju vara vaccinet som spökar i kroppen, men imon är jag ledig efter skolan så då tänkte jag unna mig att gå på bio " this is it" Michael Jackson, har hört att den ska vara bra!:) Imon kan jag säga för mig själv att "imon åker jag hem" ha ha Saknar efter mina goa små sötnosar Liam och Noah så det blir mysigt att få träffa dem i helgen:) ha det bra
kram matilda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar