fredag 13 november 2009

Mina underbara små hjärtan<3

Idag började min dag sådär.:( vaknade vid fem för att gå på toa, sedan gick jag o la mig igen och vaknade vi sju. Jag stängde av alramet och tänkte att jag bara ska ligga och dra mig i några minuter. Vid 08.04 ringer det en signal på mobilen, men antagligen så ringde personen fel, men det var bara tur för då kollade jag på klockan och just då flög jag upp ur sängen. Jag börjar 08.15 och jag brukar vanligtvis gå upp vid sju:O Men jag sprang upp och drog på mig strumpyxorna i all hast hoppade runt idem samtidigt som jag skulle springa o hämta min mobil. Sminakde mig på 1 min, hur jag lyckades vet jag inte. Packade ner min dator , kastade på mig jackan och tog med mig en banan. Jag kom ungefär tio min försent så det var ingen dödssynd, men stressad var jag och det är sånt som händer. Nu sitter jag iaf i skolan och har svenska, men så komjag och tänka på mina fina små pärlor som väntar hemma på mig. Liam och Noah. Jag gjorde ett litet collage med bara dem sötnosarna på. Saknar dem jättemycket och imon får jag träffa dem. I eftermiddag kommer mammi till mig för att sedan ta med mig hem efter träningen vid nio. Så idag blir det en lång dag men en mycket skön helg framför sig!
ha en bra dag kram matilda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar