lördag 21 november 2009

Tävling i Kalmar!;)

Hejsan bloggen!
Idag har jag tillbringat dagen i Kalmar med mamma och många konståkningsvänner. Var nämligen tävling och jag slutade på en helt okej femte plats. Satte ju mig på rumpan ett antal ggr så kan inte begära att få komma på pallen:) Men jag är inte bitter och tyckte det var jättekul att Sanna Skällberg kompå andra plats, förkänade hon. Jag o Johanna hade inte vår bästa dag idag och så är det ju bara ibland;) det är bara att gilla läget. Idag bestämde jag mig för att bara åka dit och ha KUL och ge gärnet, mer kan man ju faktiskt inte göra eller hur? Vi tog en runda ner på stan och kikade lite och åt på en jättegod kinarestaurang med buffé..muuums!;P Stannade inte kvar på prisutdelningen och det var inte för att jag kom utanför pallen utan för att vi har en bit hem och vi ville hem till vår Amanda. Kommer kanske in lite bilder framöver på denna tävling:) Tack mamma för att du följde med mig till Kalmar, alltid roligt! och du är min bästis!<3 älskar dig<3 puss o kram på er alla och ha en fortsatt mysig helg// er tilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar