måndag 2 november 2009

Fotbollsgala;P

Go kväll:) Blev en mycket sen kväll idag, men mikaela fyller år idag och Sophia kom med bussen hit för några timmar sedan,så nu sover hon hos oss inatt:) Imon ska jag vara på Expo fast bara till tre. I vanliga fall slutar jag vid halv fem men på kvällen så ska vi i frisör tvåan och några från florist gå på "gala" Så här är det, att det kommer fotbollskillar i vår ålder som kanske kan bli framtida fotbollsproffs och då kommer det killar från hela Sverige som ska gå på denna tillställning och lära sig hur man ska bete sig om man skulle gå på den stora fotbollsgalan på tv om dem nu skulle bli proffs i framtiden. Jag har hört att det kommer bjudas på tre rättersmeny så det blir mumsigt och något att se fram emot!:) Det är meningen att vi ska styla dessa killa och att vi alla ska klä oss lite extra festligt så det blir spännande och se hur detta blir..säkert roligt!;P Jag kommer ta massor med bilder som jag sedan lovar att visa för er om ni är intresserade:D Imon blir då en lång dag och jag missar tyverr markträningen, som jag hade behövt gå på, men något sånt här vill man ju helst inte missa;P sov gott och dröm söta drömmar kram matilda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar