fredag 18 december 2009

6 Dagar kvar till Julafton!<3


Hejsan hoppsan:) nu får jag skärpa mig med uppdateringen! men ibland vet man bara inte vad man ska skriva:( Nu är det iaf bara 6 dagar kvar till Jul jippie!!!:D det ska bli såå mysigt. Allt pysslande och förberedande innan är så mysigt och roligt. Vad önskar ni er i Julklapp? jag önskar mig en systemkamera:) vet att dem inte kostar så lite så vet inte om jag har varit tillräckligt snäll i år för att få en sådan kamera..det återstår att se. Jag har köpt en enda julklapp än så länge, det är lite panik, men på tisdag ska jag julhandla med mamma inne i stan. Ikväll är det träning, så får vänta här i Värnamo tills sju ikväll sedan ska jag gå bort till ishallen och efter träningen är det showträning. Blir en sen kväll, kommer hem till Landsbro vid 11-tiden ungefär:/ Så nu de sista dagarna ska jag bara njuta av att det är snöigt och alldeles vitt ute, måste nästan åka pulka med Liam och Noah imon;) hi hi ha det bra kram er tilda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar