söndag 13 december 2009

13:e Dec och det är Lucia!


Heej alla vänner! Idag är det Lucia! Jag och mamma gick upp vid sju för att titta på det fina Luciafirandet på SVT:) det var så mysigt, vi satt och mös framför tv:n med lussebullar och te..mumsigt. När jag sedan kollade mot min adventskalender så låg där ett paket och i det så låg en jättefin kavaj som jag önskat mig. Jag blev såå glad! Tack tomten!<3 får se om det kommer två små tomtar till oss i eftermiddag, känner två tomtenissar som kanske kommer..vi får se;) Imon är det dags för en vecka i Värnamo med skola o träning, det blir skönt att få komma tillbaka till kompisar och den vanliga vardagen hi hi. Men jag går bara en vecka o två dagar sedan är det JULLOV!! dessa två praktikvekor har varit jätteroligt och lärorikt..verkligen! jag har varit sysselsatt nästan hela tiden:) ha en fortsatt bra luciadag med massor med lussebullar, pepparkakor o glögg! kram er tilda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar