måndag 21 december 2009

Julshopping imon!:D



Hej hej bloggen!:)
Idag har jag varit sista dagen i skolan..ja inte helt sista, men innan jul i alla fall hi hi. Känns skönt! Imon ska jag, mamma och Amanda åka in med färdtjänst in till Vetlanda för att julshoppa det sista på önskelistorna. Kan avslöja att jag bara köpt en ENDA julklapp, så imon får jag verkligen leta reda på rätt klappar till alla. Det är så mysigt att åka in till stan precis innan jul, det är sådan julstämning då, det gillar jag och vem gör inte det?! fast det är förståss, lär ju vara ganska mkt folk och det är ju mindre roligt. Nu ska jag dekorera vårt fina pepparkakshus som mamma tillverkat och satt ihop. Jag ska försöka lägga in bilder redan ikväll på mästerverket;) Får försöka hinna med att åka lite pulka med smågrabbarna imon med, har inte gjort det än i år:( hur kommer det sig?!:O aa men nu så här innan juletid så är det sååå mycket man ska tänka på och hinnas med så nääee det har inte blivit av men imon så får jag skärpa till mig och ha det roligt i snön med Liam och Noah..längtar. Igår satte pappa upp en julgran ute, blev jättemysigt och höjde julstämningen ännumer, får se om det även kommer upp lite tomtar i huset imon kväll med:) hoppas det iaf. ha en fortsatt bra kväll kram matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar