torsdag 24 december 2009

God Jul!<3















Heeej alla! jag är sååå glad idag!! för det är ju julafton:D idag vaknade vi vid sjutiden och när jag säger vi så menar jag mamma, pappa, amanda, johanna, samuel, Liam, Noah och Joakim..ruff med såklart. Vi gick då lite skattjakt där vi hittade lite smått och gått:) Sedan åt vi lite tomtegröt hade lite mysigt, vitände ljus lite överallt i huset så det blev lite stämmning också låg det en hel del julklappar under den tända granen. Fast jag fick reda på en tråkig nyhet idag på morgonen att min morfar fått åka ambulans in till eksjö sjukhus för att han blödde så mycket, han har nyligen gjort en operation för njursten:( så det är lite sorgligt, men just nu mår han bra och moror och Joakim är påväg upp till honom så han få kanske åka hem ikväll:) hoppas hoppas det!!! sedan får vi inte glömma att det finns de barn som har det svårt hemma, som kanske inte får några julklappar eller som har det väldigt jobbigt hemma:O och alla de fattiga i Africa och andra länder som är utsatta. Jag hoppas att ni alla får en riktigt God Jul med många fina överasknngar! tänkte lägga in lite bilder från vår morgon! ha det bra massor med kramar er Tilda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar