måndag 28 december 2009

Hej hej:) Vad har jag gjort idag?:) hm... varit barnvakt åt Liam och Noah, men Emma och Hannes är här så man kunde inte ha bättre hjälp!:) dem är så goa och vill inte att dem åker hem på onsdag:( men men, vi ses nog snart igen! Jag har också hunnit att träna i Värnamo och när jag kom hem tog jag mig en varm dusch, något som var välbehövligt och såå skönt, höll nästan på och somna. Nu är vi alla jättetrötta och det märks för det fnittras och stojas som aldrig förr här i köket eller.. iaf Emma och Hannes:) så jag får nog ta med mig dem upp och sova så att dem orkar med morgondagen. Vi planerar att gå på bio " Alvin och Gänget 2" får se om den är lika rolig som ettan:) vi tar nog en runda på stan också har inte handlat på mellandagsrean ännu, fast allt lär ju vara slut hi hi så är det när man är ute i sista stund.. skulle bjudit på några bilder men det är så segt, så får se dem imon istället ha det bra allesammans kram er Tilda:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar