fredag 1 januari 2010

Bra början på år 2010!

Hej hej:) Idag fick jag sova ut ordentligt och det var skönt! Jag tycker att min första dag på år 2010 har börjat bra. Tog nämligen med mig Liam, Noah och mamma ut i det kalla och soliga vädret för att åka lite pulka. Det var mysigt men kallt:) Det är såå fint ute när det är så frostigt på träden som ett riktigt fint julkort. Sedan fick vi dessutom väldigt god mat. Vi får se vad som komma skall men det blir nog en eftermiddag med massor med mys i mjukiskläder framför tv:n kanske tar tag i en uppgift till skolan som jag missat:( aldrig roligt men måste göras helt enkelt. Hoppas att er dag varit lika bra som min och nu får vi unga bara njuta av den sista veckan av jullovet och även ni vuxna med såklart! kram er tilda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar