måndag 18 januari 2010

Tävling i Linköping!


Vi kämpade på bra även våra omständigheter!:D kommer nya tillfällen:)
Hej på er:) Just nu sitter jag i skolan o är såå trött! och jag är så trött på snön så ni anar inte:( Hela helgen har jag varit i Linköping på tävling. Sov på frimurarhotellet tillsammans med mamma och Nina, det var mysigt. Blev tillslut jag o Jojo som sov tillsammans på ett hotellrum som liksom satt ihop med jojos mamma och pappas hotellrum. Vi åkte dit tidigt på lördagsmorgonen trött och ganska oladdad, men när man väl kom dit började man tagga till lite. Malin, Fanny och Maja var där också och Anna följde med dem också för att få provdömma för dem söta små tjejjerna som lilla Maja. Fanny åkte ett kanonfint åk och tog hemguldet. Även Linnéa åkte såå fint och hamnade på en 10:plats av jättemånga åkare så det var bra jobbat!!! Också var det min och Jojos tur att åka korta programmet som gick hur bra somhelst!! Båda två gjorde personbästa och vi var så glada och nöjda. Jag låg då på förstaplats av 12deltagande i minklass. Efter det kunde man koppla av och gå en runda på stan med gott folk och god mat! Mycket mysigt dock väldigt hungrig efter en dag med mycket tänkande! På kvällen skulle jag o Jojo ta ett dopp i polen men fyyy vad kallt det var ha haXD Vi skyndade oss i och fort in i bastun som vi höllp på att kokas ihjäl:/ Sedan gjorde vi oss ölite frächa och man kände sig precis som en ny människa fast väldigt sliten, vi gick ner till baren och tog en juicedrink..gott, gott! Stackars mamma blev jätteförkyld så hon kunde knapt sova pågrund av täppan:( Igår var det dags för långprogrammet som gick betydligt dåligare!!!! Ramlade fem ggr på rumpan där av en gång i min stegsekvens bara sådär!! blev sååå besviken och arg på mig själv..men det var bar att klistra på ett leende och fullfölja programmet,kom totalt på en 6:e plats. Så kan det gå om man är för laddad och ville för mkt! förlåt för ett så långt inlägg! men finns det mycket roligt man gjort såblir inläggen långa eller hur? ha det bra kram tilda<3

2 kommentarer:

  1. Hej hej! Kul med långa inlägg och läsa vad du hittar på...Synd om dig att du ramlade. Men jag har ju själv sett hur duktig du är så du kan ju det här och har bättre tur nästa gång!!! Du har sådan utstrålning så jag tycker att du är värd GULD! Ha det så bra och jag håller med dig, nu kan det bli vår.. Kram Karin
    psss hoppas att du kommer till Hstd och tävlar snart, då väntar din fanclub : )

    SvaraRadera
  2. Hej Karin:) Vilken tur att du gillar långa inlägg, för det gör inte många av dem som sett min blogg ha ha:) Men ibland måste man skriva av sig lite:) åå vad söt du är tack!! ja nu är jag sååå trött på detta väder:S jag tror faktiskt att jag ska tävla i halmstad i mars någon gång, måste träffa min bästa fanclub ju!:) saknar er jättemkt, har inte pratat med emma o hannes på länge men antar att dem mår bra:) måste ringa dem en dag!! ha det bra massor med pussar o kramar din tilda ps. hälsa familjen ds.

    SvaraRadera