tisdag 5 januari 2010

Dagens outfit;)

Hejsan!:) Igår var jag inne i stan med min syster, hennes kille Samuel och Liam. Dem hade lite ärenden och jag gjorde inget speciellt hemma så då följde jag med dem. Jag köpte bla toning att lägga i mitt hår, hade lite dassig hårfärg nu så då slängde vi i det också fick jag för mig att snygga till mina naglar lite så då fick ett gele kit följa med mig hem så nu har jag förlängt dem och det blir ju inte lika fint som på salong men det duger till mig lika bra;) Idag har jag åkt lite pulka med Liam som är hos oss idag, det var mysigt! nu ska jag klippa mormor och morfas hår:) så nu måste jag kila men jag kan slänga in en bild på dagens outfit;) hi hi ha en fortsatt bra dag kram er tilda<3




Sammetsklänning-Gina Tricot (julklapp)
Strumpbyxor-vet inte:O
Scarf-H&M(julklapp)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar