tisdag 19 januari 2010

Hemlängtan!

Hello:) allt bra med er? jag mår sådär:( inte dåligt så att jag har feber..men jag har sådan hemlängtan, men snart är det ju helg:D Sedan blir det aldrig som man tänkt sig:O skulle göra en kompis till brunett idag från att ha varit ganska ljus och jag vet inte riktigt om det blev som vi hade tänkt oss, det blev liksom lite för ljust tror jag och färgen fastnade inte så jag hoppas att vi kan lägga i en toning till. Jag vill ju att hon ska känna sig nöjd, men hon får helt enkelt känna efter lite först och sehur det känns så får vi se om vi kan ordna det..hoppas:) Det blev lite omständigheter när vi skulle göra den här förvandlingen idag på salongen så slutade inte föräns vid halv 6 en timma sent, men det är sådant man får räkna med..jag är ju här för att lära mig det får man inte glömma:) Imon har jag sovmorgon, men tror jag ska gå upp vid vanlig tid och gåtill skolan ändå och jobba med arbeten som behöver bli klara..försöka vara lite flitig helt enkelt och fördriva tiden lite. Sedan är det träning i Rydaholm så måste ta reda på vem jag ska åka med dit, har fått ett papper på det men hittar det såklart inte, får leta lite till:) ha det bra så länge kram er tilda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar