tisdag 5 januari 2010

Nails!

Tänkte visa hur resultatet av mina naglar blev:) som sagt det blir ju finare om man går till en salong, men jag tycker det är så roligt att göra dem själv och det duger till mig..kostar ju lite att gå till en salong och göra manikyr;) men jag måste säga att jag är ganska nöjd! kollar man inte på nära håll ärdemfina ha ha Usch, ser ni vad torra mina nagelband är..så blir det om man är nagelbitare..skäms, så äckligt men det är en dum och ful vana som jag ärvt av min far:(det har blivit bättre för min del men när jag blir nervös så börjar jag nnaga som en kanin igen:S
Detta gele kit finns att köpa bla. på ica maxi, Åhlens, Lindex osv. för ca.150kr
kram er tilda<3


2 kommentarer:

  1. Snyggt! Kul att göra det själv och det blev ju bra. Nu går det ju inte att bita ....Hälsa alla goa smålänningar! Kram Karin

    SvaraRadera
  2. tack karin!! det duger iaf ;) jag ska hälsa dem:) hälsa din familj med:) kram

    SvaraRadera