söndag 10 januari 2010

Competition in Tibro..
















Hejsan:) Hela helgen har jag och min mamma varit iväg på tävling i Tibro. Vi åkte tillsamans med Anna och Maria, Malin(tränare, Fanny och lilla Maja:) Vi sov över på ett vandrahem som var en aning kyligt:O Även ishallenb var såå kall att man kunde nästan inte åka i bar klänning utan man fick ha långärmad tröja o vantar. Dessa dagar har varit jätteroliga med många, fina prestationer:) Jag placerade mig på en femteplats av fem st tjejjer. I mitt kortprogram fick jag en hel del avdrag, ramlade också och skar mig på handen, fråga mig inte hur;) I dag så åkte jag mitt långprogram och det gick också sådär, men helt okej måste jag ändå säga, ramlade ett par ggr även idag så fick ganska mycket avdrag och placerade mig på en femteplats. Anna tävlade i en annan klass och åkte två jättefina program, men sträckte sig i sin nacke igår för att det var så hemskt kallt igår:( men hon körde gärnet i dag och föll inte en gång på rumpan och kom på en andra plats av två, man får inte glömma att det var hård konkurens men jag tror att vi båda hade ganska kul ute på isen trorts ont i nacken och en skadad hand:) Fanny åkte sitt långprogram igår med bravur måste jag säga! Dem var 22 st tjejer i hennes klass som tävlade mot varandra och tror ni inte ungen tar hem allt i hopa?! Och Fanny som vägrade först att hänga med) Så nu är man lite lagom trött och snart dags för sängen. Tänkte lägga in några bilder från helgens utflykt av de ca 400 korten som vi tagit ha ha, Fanny och Maja har hjälpt mig med fotografering! Tack tjejer hi hi;) Tack mamma för ditt fina stöd under tävlingen, du är min bästis! Och det är så roligt och mysigt när du följer med mig under sådana här helger:)<3 Bjuder på fler bilder imorgon tror jag:)Hoppas att er helg varit bra!kram er Tilda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar