torsdag 28 januari 2010

Mumsig dag!;)







halloj:) Idag mår jag bättre, var ingen större fara med mig så, men kände mig lite hängig och trodde att jag skull få mer ont i halsen än vad jag fick. Så mon åker jag till skola:) jag tycker inte särskillt mkt om vädret som är ute, det är kallt och snöar hela tiden:S men man får inte klaga, det förvinner la snart får vi hoppas!:) Idag har det varit en ganska mumsig dag;) har nämligen bakat scones idag:P jättegott med ost och mamerlad på och ett glas juice till gott, gott;P Sedan har jag också ätit "hetvägg" varm mjölk med semla i..hur låter det? knasigt kanske men väldigt gott det med, speciellt när det är så här kyligt ute brrr:S Precis nyligen har jag även mumsat i mig lite potatis och brockoli och med mammas krämiga skinksås på..smaskens! Ikväll blir det att titta på Robinson och Glee:) mysigt! Tänket bjuda på lite bilder från igårkväll, då Liam fick vara lite modell i in fina pyamas:) ha en fortsatt bra kväll;)
er tilda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar