torsdag 4 februari 2010

Hemma!

Hejsan!:) Kom hem för en stund sedan från skolan och Värnamo. Har nämligen studiedag imorgon:) wehoooo såå himla göttmoooos ;) Nu har jag busat lite med liam o noah och nu är det läggdags för dem så full rulle kan man säga men nu har det lungnat sig lite o dem läser godnattsaga:) Mitt trådlösa internet har jag inte fått ännu så ka inte uppdatera mig så ofta i Värnamo:( igår så kom mikaela till skolan hon har varit sjuk så då köpte vi fetismat på kvällen efter min träning:O aja baja matilda:/ Träningen var tänkt i Rydaholm men det hade inträffat så många trafikolyckor där så vi ville inte köra ut dit så det fick bli träning på almänhetens!:) kändes som konståkningen tog över hela isen:O vi hoppade inget utan gjorde lite steg o piruetter efteråt fick vi ha lite markträning med. Igår kväll hade jag o mikaela ine så mkt att göra så vi lekte lite model;) ha ha lite roligt faktiskt!!!:D blev inte lite bilder heller hö hö;) Kollade på andra avenyn igår med..sådär avsnitt måste jag säga:( men längtar alltid till nästa avsnitt!:P Idag i skolan har båda grupperna varit på skolan. Annars är vi indelade i två grupper där ena gruppen är på expo o tar emot kunder medans den andra jobbar på dockor o med annat på skolan. Så idag var vi alla samlade för hälsovårdsnämden var o berättade lite om miljön på en salong, det är dem som kommer o inspekterar ibland på salongen och ser till så att det är snyggt o frächt. Alltid bra o veta men mkt visste man redan och mycket är jälvklara saker som man kan räkna ut som tex att det ska vara fint och städat på en salong när kunderna kommer att det inte är skitigt. Efter skolan tog jag, anna och mikaela en fika på snipen i väntan på hennes pappa som är så snäll och låter oss få åka med hem til sävsjö:) ha en fortsatt bra kväll kramar tilda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar