torsdag 11 februari 2010

Vad skulle jag göra utan dig mamma?


Min mamma är bäst och jag älskar henne så mkt!!! Hon stöttar mig alltid i vad det än gäller:) Kan vara inom skolan eller inom min träning som kan gå upp och ner!! Hon hämtar mig ALLTID sent på fredagar i Värnamo efter träningen:) Vi kan skratta tillsammans åt väldigt mkt och det kan vara hur knasiga saker som helst:D Vi är båda två stora sockerråttor, men mamma är ändå den som är duktigast på att hålla sig borta från godisskålen..fast jag vet allt att hon ibland kan gå och leta i skåpen efter en liten godbit hi hi visst är det så mammi? näää dåå;) Hon gör världens finaste kort...tycker jag och hon har sååå fina ögon brun-gröna:)hon ställer alltid upp för sina barn även om hon har annat inplanerat på dagen...ibland tycker jag lite synd om henne för jag veeet att hon skulle behöva såå mkt mer kärlek tillbaka även att jag försöker så gott jag kan:/ Hon skulle aldrig svika mig, det vet jag! Min mamma är busig och man vet aldrig vad hon kan hitta på ;) och jag har då ärvt det kan man säga hi hi:D När jag är med mamma så mår jag jätebra! Hon gör mig glad och varm men jag vet hur mkt hon saknar sina små fina syskon:( Det gör mig ledsen att se mamma ledsen.Min mamma är stark och så modig och jag önskar att jag hade dem fina egenskaperna med! Om du ser detta inlägg mamma så vill jag säga att jag ÄLSKAR dig mer än något annat på denna jord!!!!! puss på kinden mammi<3

2 kommentarer:

  1. Du har så rätt så!!! Det betyder mycket att ha ett sådant stöd från sin mamma för att inte tala om att ha roligt ihop. Tänk vad stolt Mimmi är som har så fina barn?
    Sen läste jag i ditt förra inlägg om att du ska vara värdinna...så kul!!! Det kommer du att klara av helt suveränt med din utstrålning.
    Ha det bra och fortsätt vara en sån go tjej som du är. Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Ja hon betyder mkt!:) som många andra med såklart:) aa vi får se hur det går..lite nervöst men det är bara att bestämma sig för att klara det och det tänker jag göra! Dessutom brukar jag ju vara själv ute på isen inför publik så då borde jag väl klara det ju:P Tack snälla karin! ha det bra och hälsa familjen<3

    SvaraRadera