tisdag 16 februari 2010

I miss u!


Här kommer en liten sommarbild på mina fina kusiner Emma och Hannes! Var ett tagsedan som jag träffade dem nu, såg dem senast efter jul:( Dem ringde faktiskt på "Alla <3 dag" den bästa present man kunde fåå!:D Vi blev så glada och jag undrade direkt hur dem mådde:) Emma o Hannes kommer kanske till helgen, eller jag hoppas det iaf! dem har int sportlov samtidigt som mig och det är jättetråkigt utan dem har v. 8 alltså nästa vecka, så då får dem helt enkelt komma över en helg och bättre de än aldrig!! Saknr dem något enormt mycket!!!:( Så jag ser fram emot att få träffa dem små liven och jag hoppas verkligen att det blir av!:) Inatt ska jag kanske sitta uppe och kolla på herranas kortprogram:) får se om jag orkar ålla ögonen öppna så länge, kan bli svårt:O Nu ska jag t mig lite oboy och macka:) ha det bra så länge kramar tilda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar