torsdag 18 februari 2010

Ny Layout


Go moron:) Jag har nästan precis vaknat, mamma väckte mig och hon hade gjort i ordning god frukost:P Idag ska vi ta en sväng in till stan me amanda:D Det ska bli lite mysigt;P ta en fika och bara strosa runt lite i affärena:) om ni ser så har jag bytt min layout, ville ha något lite vårigare och roligare!:) Karin vår kompis har haft denna prickiga bakrunden innan, hoppas det inte gör något att jag apat efter:S Jag blev ganska nöjd och jag fixde även till mammas, så nu har vi båda "nya" bloggar hi hi iaf lite vårigare och ljusare:) Jag satt uppe till 02.00 ungefär så man är lite smått trött, men det tar tid att få det som man vill ha det, får väll lägga mig lite tidigare kanske, men det kan vi ju se hur det blir med den saken...brukar inte bli så he he;) ha bra dag kramar tilda<3

2 kommentarer:

  1. Gör absolut inget alls. Den är snygg tycker jag. Mimmi´s var fin, den skulle jag vilja ta efter. Får nog hitta lite nya bilder på mig själv, tycker min blogg känns lite tradig.
    Hoppas att ni har haft en mysig dag på stan!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Ja den kändes lite rosa och fin också har jag sett att du inte har den längre på din blogg så då tänkte jag att nu tar jag chansen ha ha;) men din nuvarande är med jättegullig, och jag tycker inte alls att dina bilder är tradiga alls, men det är kul o byta ibland:) och det var mysigt på stan, amanda var nöjd o glad hela tiden så det var ett plus med dagen!:) hoppas allt e bra med dig karin och de andra i familjen, vi saknar er här i småland, men snart ska jag ju tävla i halmstad så då kikar vi in en sväng hi hi om vi får hi hi ha det bra massor med kramar tilda<3

    SvaraRadera