torsdag 11 februari 2010

Värdinna:D


Hejsan hoppsan!:D Idag har det varit en kall dag på skolan..men det är ju inte ovanligt om man säger så:/ Hade också permanentprov idag med och det gick så där:S hade lite småmissar som jag förmodligen hade kunnat gjort bättre:( men så är det ibland, bar att öva och åter öva:) positiv jag låter hi hi Jag vet, jag vet att jag varit dålig på att uppdatera min blogg, men mitt trådlöa internet har inte blivit lagat ännu så finns inte så mkt jag kan göra åt saken:( Men nu är jag hemma och det brinner om tangentbordet;) Nu måste jag berätta något roligt..tycker jag iaf:D I måndags när jag satt i skolan så kom en tjej från frisörtrean in till oss i vårt klassrum och frågade om jag ville vara värdinna på balen i somma:D:D:D jag visste inte vard jag skulle svara och inte riktigt vad det innebar heller..men jag funderade en stund och svarade ja:D Det är värdparet som går före alla balpar och hälsar dem välkommna och ropar upp alla program som deltar på balen. Jag ska också håla tal för 70-100 pers:S låter läskigt!!!! Men jag har bestämt mig för att klara det och det ska bli himla kuuuul!!! lite nervös, men herre guu det är ju 4 mån. kvar tills dess ju:D Nu lämnar vi det för stunden hi hi:)
Liam sover hos oss inatt, han ville så gärna komma hit så då fick han det:) Min lille nallebjörn är han:D också har vi den andra busungen som heter Noah och fyller år på Lördag:D:D:D samma dag som Jojo gumman:) weiiiiiiii Grattis i förskott mina små sötisa:)
kram er tilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar