söndag 28 februari 2010

Inte okej uppdatering

Hej på er! Nu har jag tänkt att uppdatera här lite för det var ju inte igår precis:( aja baja matilda, skärpning!!;( Hela helgen har jag varit på tävling i Värnamo, hemmaplan dessutom:). Jag har sovit i min lägenhet tillsammans med mamma:) mysigt, mysigt. Valentinskäret började på lördagen då jag åkte mitt kortprogram och det gick faktiskt ganska bra, landade alla mina hopp, lite småmissar här o där som var onödiga, men det är sådan som kommer:) idag söndag var det dags för långprogram och även det åket hade bra många, onödiga småmissar:S men ramlade BARA en gång istället för fem ggr he he:) Så idag fick jag ställa mig högst upp på pallen:) det var en härlig kännsla fastän att det var en ganska liten tävling hi hi ha det bra alla kram er tilda<3

2 kommentarer:

  1. Grattis en gång till!!! Vi är så glada för din skull. Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Tack snälla, sälla ni!!:) jo men det kändes bra och det var såå roligt för det var sååå längesedan nu:) tack ännu en gång och sköt om er!:)<3kram

    SvaraRadera