torsdag 18 februari 2010

Chocolate Cupcakes


Halloj;) Idag tog jag, mamma och Nina en trip in till city;) Fast det började lite knasigt, vi fick inte upp bildörren där Amanda sitter. Vi har nyligen byggt om vår bil så att det går att köra in Amanda i sin rullstol upp på en fjärrstyrdramp, men vi fick verkligen inte upp dörren, men sedan efter lite trälande så gick det:) Vi gick runt lite i alla möjliga affärer som finns i Vetlanda, men bara klädaffärer:) Hittade lite allt möjligt, men inte ett enda klädesplgg följde med mig hem idag, man behöver ju faktiskt inta köpa jämt! Igår så bakade jag chocolate Cupcakes och dem blev jättegoda..tro det eller ej hi hi Vi bjöd hit mormor och morfar på lite fika och det smakade kan jag lova:D Jag tog receptet ifrån Leila"a piece ocf cake" Jag kan kanske lägga in receptet sedan:) Här kommer lite bilder på mina goda cupcakes:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar