lördag 24 april 2010

Grattis sötnos!!


Idag är det inte en vanlig dag, det är nämligen Liams födelsedag :D Han fyller 4 år och jag är precis hemkommen ifrån hans mysiga kalas:) Tänk den lille plutten har redan blivit så stor. Han fick bl.a. en studsmatta och en röd fyrhjuling tillsammans med lillebror också var han med morbror joakim inne i stan och fick välja ut en leksak. Noah följde med mig och mormor också tog vi oss en lunch på mc donalds tillsammans allihopa :) mysigt!! Till och med jag har provkört fyrhjulingen och det var såå roligt! :DLär nog bli många rundor med den framöver kan jag tro:) Nu är det jag och Manda som står på tur nästa gång och då blir vi 18 år :) Inte så länge kvar tills dess, bara 14 dagar kvar på tisdag :O O tänk snart är det sommarlov, gu vad tiden går fort!!!! Nu ska jag snart sätta mig framför tv:n och bara ta det lugnt med godis hi hi:P Hv tog sm-GUUULD!!!! mycket roligt!!! :D:D Bra jobbat säger jag till dem! :P Hoppas att ni får en fortsatt bra dag kram tilda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar