lördag 10 april 2010

Mor och dotter...


Go morron på er!:) Sitter här i mjukis och ska snart börja fixa mig i ordning:) Ska ta tag i lite plugg hade jag tänkt och sedan få vi se vad denna lördag har att erbjuda:)mamma pratade om att åka in till stan för att göra några ärenden,fårse hur det blir om jag kanske hänger med:) När jag sitter här och tänker så längtar jag såååå till Turkiet! Det var så härligt där, alldeles lagomvärme och man kunde gå runt lite bland alla markandsstånd och shoppa:) sola och bada och bara ha det allmänt underbart tillsammans:) Men i okt reser jag, mamma och jocke till thailand, så nu får man sefram emot det i stället:) Vad fort detta påsklov har gått, redan måndag snart ju och dags för skola igen:) Igår ringde jag till en frisörsalong och kollade om jag får praktisera där, men hon som äger salongen har dock inget gesällbrev, så hon visste inte om hon fick ta in någon elev, så jag skulle prata med min lärare om detta och se vad hon säger, så vi får hålla tummarna över att det går bra ändå. Salongen är precis nyöppnad och jättefin så skulle vara kul om man fick chansen o vara där v.19, 20 och 21:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar