fredag 2 april 2010

GLAD PÅSK!!


Liam och noah från förra helgen då dem åkte skridskor på allmänhetens :P

Glad Påsk på er alla :) Idag är det då långfredag och min familj ska äta lite påskmiddag idag :) Liam och Noah hälsar på oss och jag har precis varit ute med Liam och cyklat :) Jätteduktig är han, fast lite ont i benen får han ibland så då får man stanna upp lite och vila :P Imon lördag blir det ev. en runda in till stan med mamma och syrran kan inte bli mkt mysigare!! Idag drog anna och jojo till stockholm för att titta på en isshow med världsmästare i konståkning :D Är lite avis på dem men jag önskar er en riktigt härlig helg tillsammans i STORA stockholm och ha lite kul åt mig också :)<3 hoppas att ni alla får en mysig påskhelg, för det tänker jag ha massor med kramar er tilda<3

2 kommentarer:

  1. Glad Påsk till dig med!!! Hoppas att ni har en riktigt mysig dag med middag och allt. Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Glad Påsk!!:D vi har haft en mysig helg, vi har tagit det ganska lugnt faktiskt:) hoppas att er påskhelg varit mysig med!!:P kram tilda<3

    SvaraRadera