tisdag 6 april 2010

Vårtecken...



Hejsan hoppsan:P Idag har jag varit inne i stan en runda tillsammans med mammi och Amanda:) Mysigt var det!! I lördags hängde jag undan en klänning som jag blev lite sugen o ha på balen när jag ska vara värdinna:) Sedan köpte jag även ett par skor och en annan söt klänning och ett påar chinos:) Det blev en liten shoppingrunda trots allt:) Sedan har mormor och morfar varit på besök och då fikade vi igen hi hi;) Har precis varit ute och fotat lite, för jag upptäckte några snödroppar i trädgården:) Då rä det väll ändå vår?! Idag har det dock kännts lite kyligt, men på förmiddagen sken solen och då var det jätteskönt och fågelkvitter är så härligt o höra för då känns det verkligen som om det går åt rätt håll:D Har ni haft en bra början på ert påsklov??:) ha en fortsatt bra dag kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar