onsdag 14 april 2010

Onsdag och träning:D


Idag är det helt underbart ute, har till och med använt mina solisar:D Så varmt och skönt så det finns inte:) Ska snart ner mot hallen och springa lite :) Anna ska inte träna idag så hoppas att jojo ska så att jag har någon somkan peppa mig lite :P Ikväll måste jag plugga för har prov i arbetsmiljö och säkerhet:S Sedan hoppas jag att pappa kan komma o vara modell :O mkt som händer imon, skolverket kommer och då är jag bl.a. utvald till att prata med dem, fråga mig inte om vad, men tror att dem ska fråga lite saker som vi bara ska svara på :) Får se hur det löser sig, för jag har ju prov då :S Det ordnar sig nog, piositiva tankar!!:D Men vädret slår allt, äntligen börjar det bli lite sommarkännsla och vi går allt närmre sommarlovet:D Nu ska jag äta lite och sedan gå mot träningen:D ha en fortsatt bra dag kram tilda

1 kommentar: