måndag 5 april 2010

Lady In Pink...





Go kväll:) sitter här och kollar på ishockey, HV71 och SAIK, tro det eller ej men det är sant ha haXD Känner mig en aning rastlös:S och är hungrig fast ändå inte..mkt konstigt :/ Liam har varit här en stund nu i kväll men ville hem så blev ingen Liam i jämte sig inatt :( Idag på förmiddagen var jag och fikade hos mormor och morfar och där var bla. Linda, Jim och lilla sanna det var mysigt :) Sedan har jag inte gjort så mkt idag, lekte lite med min kamera när jag var som mest uttråkad, så tänkte lägga in några bilder :) Saknar konståkningen lite, känns konstigt att inte kunna gå på isen och åka :( men får nöja mig med att springa i stället:) Imon ska jag, mamma och Amanda in till stan en svängoch köpa min klänning som jag tänkt o ha när jag ska vara värdinna :) Sedan har jag tänkt att kolla praktikplats oxå, är på tiden och hitta en salong och va på nu tkr jag allt:) Får se om jag lyckas :) ha det bra så länge kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar