tisdag 13 april 2010

Rockar fett!!!


Go kväll!! Borde igentligen sova nu och det ska jag strax göra, men igår var jag och kollade på isshowen i cupolen med resteb av klubben :) Vi fick pepsi och godis:P Showen blev jättebra, rolig om inte annat ha ha:D Ska köpa dvd:n och visa den för dem som vill hi hi Efter filmen så hade maria ännu en överaskning och det var en hemlis som hon och en till fått hålla tyst om ett bra tag:) Vi blev tillängnade ett stipendie på 25.000 kr och vi är utvalda bland en massa andra föreningar i vårt län och vi fick det!!:D Så stolt över Apladalens konståkningklubb!! Vi rockar fett!! helt enkelt;) Nä, men det var verkligen superroligt!! och jag tkr att vi förtjänat det, för utan oss åkare så skulle vi ju inte vara en sådan fin klubb som vi är:) I kväll har Amanda varit hos oss, vi gick en liten promenix runt apladalen och sedan gick vi hem till mig och mikkan för att äta lite och bara ha det lite mysigt:) Måste vi göra om!! Tack Manda för godiset:)<3 mumsigt var det!! Idag har jag även fixat min APU inne i vetlanda och jag blev såååå glad:D Imon är det skola igen och sovmorron:P Sedan blir det att springa runt osudden och vara lite duktig och nu väntar sängen på mig:) hoppas att er dag varit bra...det har min varit!! dröm sött kram kram tilda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar