onsdag 31 mars 2010

Onsdag kväll...


Hej hopp:)Sitter här helt utmattad efter en runda runt osudden och styrka på det efteråt. Mina ben är bra sega :S men det ska kännas att man kämpat! :) Idag har det varit en ganska lam dag för övrigt om jag får uttrycka mig så, hade sovmorron vilket var jätteskönt, men vaknade vid halv nio trots att jag hade kunnat sova till halv elva :S Jag gick till skolan vid lite över tio och satt o väntade på mina vänner som skrev matteprov:) Sedan hade jag engelska och då fick vi göra hör och läsövnignar :S alltid bra träning, men inte det roligaste dock:( Sedan var det träning på eftermiddagen och det var lite roligare och mkt skönare:D Jag och anna tiog det väldigt lugnt efteråt med stretching och pratade lite, när vi sedan skulle gå hem så spöregnade det ute:S bläää, så vi fortsatte vår lilla pratstund, men regnet bara öste ner så vi tog steget ut i det sköna regnet och gick hem ändå:) och nu sitter jag här och är jättesömnig, så ska snart krypa ner i min säng :) Imon blir det hemfärd mot lilla landsbro och till min familj :) och PÅSKLOV dessutom :D ska bli hur skönt som helst!!!Ha en fortsatt bra helg alla kram er tilda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar